onsdag 17 augusti 2011

Hualigen...!

Vad man är trött, regnet det bara öser ner därute och magen kurrar högt. *skrattar* Men jag fastnade vid datorn nu när stor och lill hjärtat for till jobb och dagis. Jag saknar solen och värmen. Nog för att det är mer än mys när det skymmer och jag får tända lite ljus här hemma. När Edvin till sist somnat och det är alldeles tyst hemma, det är härligt det. Idag kommer Anton hem efter två nätter hos sin pappa, sommarlovets sista dagar vill han nog gärna dra ut på. I morgon ska vi och hälsa på i den nya skolan. Det ser vi fram emot. Kanske mest jag då, men jag tror nog att Anton tycker att det ska bli skönt att ha varit dit innan det är dags att börja på allvar.
Finaste fröken A ringde i går kväll och det var fint att höra hennes röst igen. Man är ju liksom van efter nästan daglig kontakt sedan vårterminen i tvåan. Hon booostade mamma hjärtat lite och det var välbehövligt kände jag :)

Nä nu måste jag nog äta lite i alla fall för magen börjar morra högre och högre.
Ha en bra dag allihopa.

( här var vi på *stenön* utanför Småskär och jag hade alla fickor så fulla med sten att jag knappt orkade gå ner med dem till båten )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vilka söta gummistövlar, var har du hittat dem? Jag vill också ha såna fina :)
SKönt med lite boost av läraren, det kunde vi nog alla föräldrar behöva inför skolstarten efter ett långt sommarlov.
Vilka härliga bilder på dig vid havet? (för det är väl havet hoppas jag).
Hmm..du vet väl att det är olagligt att plocka med sig stenar sådär? ha ha ha!!!
Jamen visst ja, så fint du fått på bloggen, gör du bakgrunderna själ eller har du hittat den på nätet nånstans?
Kram på dig och hoppas att du hittade nåt gott att äta//Lena

Make everyday a good day. sa...

Åh ja visst är stövlarna fiiina :) Men de är svärmors, så jag vet inte var de är köpta. Dom var sköna att gå i kan jag säga i alla fall :)
Bakgrunderna får jag från sidan the cutest blog on the block.
Kram kram