onsdag 1 december 2010

Härliga December..!

Spännande med lucköppning framför tv,n Edvin har längtat. Anton är mest glad över att få en chokladbit varje dag. Tv kalendern har han övergett för ett par år sedan redan.
Idag har vi först varit till tandläkaren med Anton för att kolla av hur det går med tandställningen, dom var nöjda och glada när dom såg hur enkelt han lät dem sätta in den i munnen idag. En rätt stor skillnad mot förra gången. Gud var han var rädd och ledsen. Nu har han ju vant sig och fixar det där så bra själv och det är ju toppen. *nöjd mamma*

Efter det så var jag hem och åt innan det var dags för veckans sista körlektion på trafik skolan. Wiiihoo det gick bra idag, snart snart är jag klar. Jajja jag ser i alla fall ljuset i slutet av tunneln. *skrattar*
Hans är hemma med Edvin idag så jag hade den härliga lyxen att få bli körd till stan och hem, så då slapp jag bussen. Som jag ändå tar ikväll då jag ska på ett möte i stan. En lång dag idag känns det som. Mitt huvud hänger inte riktigt med i all hast och ångesten lurar runt hörnet hela tiden.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja här har vi också längtat efter kalendern, både på teve och chokladkalendern. Sen är ju min lilla älskling borstskämd, så han får även en lego-kalender varje år.
Skönt att det funkar bra med tandläkarn, det är ju inte alltid så lätt.
Vad skönt med körkort i sikte, det ger verkligen en frihetskänsla att själv bestämma när man ska åka.

Hoppas det är ett bra möte//Kram Lena