fredag 15 januari 2010

Trött idag..!

Det har inte varit någon bra natt inatt, jag kände mig oäven redan igårkväll. Liksom myrkryp i kroppen och allmänt blähää. Hans kom hem efter bion och då satte han sig och hjälpte Anton med virus datorn. Sånt är alltid trist, ibland är ungen så naiv och godtrogen att man blir galen. Det som är bra däremot är att han inte sitter på sidor han inte ska. Han spelar mest bara bilspel. Och går på youtube. Jätteduktig på att söka saker och information om saker och ting. Och JA vi kollad datorn hans då och då, så vi vet vad han gör.
Iallafall så mådde jag inte bra så jag la mig, kunde inte slappna av och sova alls inte ens efter en stund på spikmattan =(
Sen var det igång, attack efter attack. Bara försöka andas igenom alltihopa. Usch jag hatar när det kommer. Somnade först efter halv två någongång. =( =(

Nåja det blir en bra dag ändå tror jag. Ska på arbetsförmedlingen idag, imorgon till Sara och äta middag, sen till mamma och sova.

Inga kommentarer: