måndag 4 januari 2010

Oj då.....!

Edvin har ju sovit länge för en gångs skull, kvart i nio tror jag klockan var. Och då hade till och med Anton hunnit ringa vid halv åtta och väcka mig och Hans. Men vi somnade om snabbt igen. *härligt* Har inte hänt på år och dar. Nu sitter Hans och jublar åt inspelade hockeyn från inatt, ja han jublar än så länge. *flinar* Han vet ju inte att dom förlorar. Jag har tjuvkollat i tidningen. Och faktiskt hållt tyst med *L*

Jag är fortfarande jätteförkyld, blä, blä, blä. Tråkigt för allt man gör så får jag hjärtklappning och dubbel och trippel slag. Nåja det ska nog snart vara över. Ingen av oss har ju behövt ha feber, så man kör på som vanligt.

Lilla yrvädret springer omkring och sjunger och leker, han frågade mig nyss om vi kunde köpa nya tomater, dom var slut. *skrattar*

Våra möbler får nog vänta ett tag på att bli hämtade, det är inte alls bra körväder med all snörök. Och det kan ju vara lika bra det. Gillar inte när nära och kära är kring vägarna. Och som alla vet så - Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Nä nu ska vi snart äta lite innan vi ska åka in till biblioteket och lämna böcker plus att vi lovade att låna några nya. Och så ska det skottas ute på gården.


Inga kommentarer: