onsdag 27 januari 2010

Igår..!

VAr jag till Boden med svärmor och Berit. Det var en trevlig tur och lite tittande i affärer. Ungarna fick lite kläder och Hans ett Par byxor. Men jag tror visst att lilla gubben har blivit lite rundare om magen *L* Anton gick hem från skolan för han mådde så dåligt, sov ett par tre timmar i soffan och var slokig resten av dagen. Idag är det bättre iallafall så i morgon kan han gå till skolan igen. Måste komma ihåg att boka en riktig hälsoundersökning för honom. Kan vara bra med tanke på hans mediciner och hans höga puls.

Mitt på dagen kom Hans hem för
det vräkte ju bara ner snö, vägarna var inte roliga, så han jobbade hemma resten av dagen. Bra med mobilt kontor ibland *L* Lycko mig slapp ut och knata i djupsnön. Nu fick vi hämta Edvin tillsammans på dagis, vi for på direkten vid tolv och hämtade hem honom. Go skrutten.
Nu är det kväller igen och j
ag ska sätta mig och scrappa lite när Edvin lagt sig.

Inga kommentarer: