fredag 22 januari 2010

Härliga Fredag..!

Så härligt att få vakna med lite frid i hjärtat. Edvin har sovit nästan hela natten i sin egen säng =) Hans har bara behövt gå en gång och lägga sig med honom, fast då somnade han själv och sov där inne ett bra tag *skrattar*

Idag verkar hela familjen harmonisk och alla är glada, det tillhör ju inte alltid vardagen här vill jag lova.
Jag är så inrutad med att Anton ska bjuda upp till kamp med skrik och bråk, man måste passa på att ta tillvara alla hans bra dagar och jag vet att det kommer en tonårsperiod snart. Usch det gör mig lite nervös, ja jag vet att man inte ska oroa sig i förskott, men nu är det ju ett faktum att det är lika bra att vara lite förberedd eftersom att man måste ligga steget före honom helst hela tiden.

Men nu så njuter vi av att det är frid och ro i huset. I går så dukade han middagsbordet och vispade grädde då jag bad
honom. =) =)
Det ni,, det har man inte sett förr.


Inga kommentarer: