torsdag 9 juni 2011

Depp dag..!

Kände redan i går att jag var på väg in i depp träsket. O visst jag är där nu, hur man lär sig att känna när det händer nåt i kroppen. Ja ja det är inte roligt i alla fall, allt känns blä och blä. Inget som piggar upp.
Idag är det skolavslutning för Anton, härligt med sommarlov, men läskigt att ingenting veta om hösten. Fy tusan så dåligt av cst att inte höra av sig i tid, det sista jag hörde var att dom skulle sätta sig i möte och sedan kontakta mig. Hahahaha men hallååååå, det har jag ju hört förr.....!! Nu ska alla vara så jäkla glada och förväntans fulla, medan Anton som vanligt står och tittar ner i marken. Ja hurra hurra vilken rolig dag..! Så här var det inte tänkt att bli när han låg i magen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla vännen! Usch vad tråkigt och ledsamt att det ska behöva vara så här. Jag håller verkligen med om att våra barn ALLTID sätts på undantag. Som om det inte är så viktigt med deras mående eller hur det blir. De som verkligen behöver fasta rutiner och vetskap för att slippa må dåligt och vara oroliga. Jag önskar så att de kunde förstå hur ila de gör de barn som blir behandlade så, men det är väl en utopi?
Kramar om er gumman och önskar verkligen att det vore bättre!
Lena

Annelie L sa...

Kram vännen, mitt hjärta gråter för dig, det känns som din ork är slut just nu, hoppas du snart hittar ny och kan se lite glädje igen. Massor av kramar och kärlek.
Kram Annelie

Annelie L sa...

Hur är det med dig ? Hoppas du känner dig lite gladare och har fått lite mer energi.
Massor av sommarkramar