tisdag 7 juni 2011

Äntligen varmt...!

Så härligt. Ska äta frukost och sen bege mig in till stan, måste hitta skjortor till bröllopet. Åt Anton och Edvin alltså ;)
Det kryper närmre och närmre. Lite saker kvar att göra (läs massor) Men det kommer säkert bli bra. Inte så lätt bara att få Edvin att vilja hänga med på allt bara. Tråååkigt om man inte får glass säger han. Hahaha men man kan ju inte äta glass i varje affär man går in i. Men ja det tycker han. Nä nu var det frukost och iväg.
Hej svejs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha men Linda varför kan man inte få glass i varje affär??? Det borde det väl ändå vara lag på...
Jag kan tro att det börjar bli lite småstressigt hemma shos dig nu, men det ordnar sig väl på nåt vis det med. Förstår ju rabbarna om de inte tycker att det är så kul att gå i affärer, det gör verkligen inte jag heller.
Kram på dig vännen//Lena

Annelie L sa...

Mer glass åt folket, det har jag alltid tyckt, det borde kanske stå en rar och trevlig person vid varje utgång och dela ut glassar när man går ut från affären...det skulle i allafall jag tycka om. Om man inte vill ha kan man ju alltid tacka nej, vänligt men bestämt <3
Kram vännen och stressa bara lite lagom.
Annelie