måndag 31 maj 2010

Dåligt morgonhumör...!

Känner jag att jag har idag, såklart hade inte Anton duschat hos sin pappa. Luktade ve och fasa. Bara få in honom i duschen. Ett jäkla gapande och skrikande satte han igång med. Åhhhh jag blir tokig. Man hör både det ena och det andra som inte andra kan förstå att man får höra. Han tar verkligen till med vad som helst när han blir arg. Det kommer såna fula ord att man inte alls känner för att älska sitt barn den närmsta timmen som kommer. Idag ville jag bara få ut honom ur huset och iväg till skolan.

Nu kanske jag kan andas en stund...!

Vi har iallafall haft en toppen bra helg i stugan med världens bästa svärmor och svärfar. Hur härligt som helst. Nu längtar man bara tills det går att bada utan att man fryser ihjäl. *skrattar* Jag krattade bort lite stenar från vattenbrynet på lill stranden och blev tvungen att ta av mig skorna, jag hade ju inga stövlar med. *suck* Det var ISKALLT, så kallt om vaderna att man knappt kunde röra benen sen. Signalerna till hjärnan kom liksom inte fram.. *skrattar*

Igår var vi och firade morsdag hemma hos mamma *slurp* Bara onyttiga saker åkte ner i magen. Plus en pizza som jag varit sugen på i flera dar. Mums.

Jag var till mormors grav och rensade bort vintern också, krattade bort barr och löv så nu väntar hon bara på sina sommar blommor.
Enorm saknad av världens bästa.

Var förbi moster med ett kort också, klart att hon ska uppvaktas ibland hon med *L*

Nu ska dammsugaren fram, trots solens strålar så ska dammråttorna boooort.

Inga kommentarer: