söndag 23 maj 2010

Så är jag här igen...!

Efter en lååång bloggTorka. Nog har jag haft satt mig för att skriva flera gånger, men raderat allt och stängt ner. Viljan och humöret har inte varit med riktigt.
Det har varit så fint och varmt väder ute i snart två veckor. Rena rama sommaren. Härligt, härligt härligt...!
Edvin har börjat på sin nya förskola inne i stan, det går toppenbra och han är jättenöjd. Det var ett klokt beslut vi tog, i nuläget iallafall. Hoppas det håller i sig, men det tror jag.
I torsdags hade dom karneval, massor masor massor av barn som var utklädda och tågade iväg för att sjunga och dansa med Pippi och Prussiluskan. =) =) Behöver jag säga att Edvin trivdes som fisken i vattnet när dom började spela och sjunga.
En rolig dag.

Igår firade vi Hjärtat Hans som fyllde år i torsdags, hipp hipp hurra. Nästa år är det dags att bli 40...! hehehe. Tur man har fem år dit, rena rama ungdomen borde jag ju känna mig som, men det gör jag inte.





3 kommentarer:

Mia sa...

Låter som ni har haft fina och mysiga veckor:-)

Okki sa...

Ååå, vad ung du är. Själv är jag ju 40+ redan.
Här har vi haft sol o värme i helgen *äntligen*
Kram Okki

Unknown sa...

Jag känner igen det där! :)
Det kan gå i perioder!

Men kanske jag kan hjälpa dig lite.
Skulle vilja ge dig en award för dig blogg.
Och den kan du hämta på min sida!

Kramar om!