tisdag 27 april 2010

Elefanten Linda

Ja det är jag det, fy sjutton vad jag hatar när byxorna är snäva över magen, eller bildäcket som det annars kallas. *suckar* Nåja vad är en bal på slottet...? Vad vet jag..? Ingen har bjudit mig. *L*

I dag har jag städat på förmiddagen, sen har jag sett till att Edvin tagit det lugnt. *L* Ett jobb som inte tillhör det lättaste. *skrattar* Han är faktiskt piggare idag och det känns bra. Lite feber fick han nu på eftermiddagen, men det är ju som sig bör, den brukar ju komma då.

Jag ska på föräldramöte ikväll inför Antons kommande klassresa. Vi ska rösta vart dom ska åka. Hoppas bara att Anton kommer kunna åka med. Men det är än så länge ett oskrivet blad, jag släpper inte iväg honom med folk som inte kan hantera honom för då blir det kaos. det är ju ett som är säkert. Jag skulle tro att någon av oss kommer att vara tvungen att följa med.
Det är inte så bara med ett ADHD barn.

Nu är kära gubben och städar på övervåningen, känns toppen att han vill göra såna hemma saker. Han hjälper nästan alltid till med olika saker. Till och med fålla gardiner har han hjälpt mig med en jul. Det är inte illa..*skrattar* Tror det finns bildbevis på det långt tillbaka i bloggen. *L* Min lilla gentleman...*L*

Inga kommentarer: