torsdag 22 april 2010

...

Dagarna går på i sin vanliga fart. Det händer saker hela tiden, både roliga och tråkiga. Livet kallas det väl va..? Jag är konstant trött, mer än trött faktiskt. Men vi är friska och vi lever så jag ska inte klaga. *L* Idag har dom leksaksdag på dagis så Edvin valde hela morgonen mellan olika saker att ta med och visa. Till slut valde han scooby-doo bilen och shaggy. *skrattar*
Nöjd och glad kille som kom till dagis.

Idag tänkte jag väl tillåta mig själv att inte göra någonting särskillt, men jag har så fruktansvärt svårt att inte göra nån nytta innan jag slöar. Jag städar alltid innan jag sätter mig ner, annars kan jag inte slappna av. Fast idag finns det inte så mycket att städa eller plocka i. Jag tar det som det kommer. Kanske jag tar fram mina scrapp grejer och knåpar ihop nåt, vi får se.
Jag kan lika gärna fastna vid datorn..*L*

Inga kommentarer: