torsdag 29 april 2010

Bakar bullar och har hängiga barn..!

Anton har också blivit förkyld nu. Ont i halsen och i huvudet, så han fick vara hemma idag och imorgon också. Ingen feber eller så, men det är ju bara bra. Jag kände ändå att han måste ju få vara hemma och vila upp sig han med som alla andra får när man känner sig dålig. Nu fejkade han ju inte för en gångs skull. Hans och jag är lite små slokiga vi med. Luddiga i huvudena och så där. Men det går bra.Här har man inte tid att känna efter. Vi har aldrig tid att vara sjuka. *skrattar* I morgon åker Anton till sin pappa och Mamma, och dom kommer hit. Jenny och Ludvig också tror jag.
Edvin är glad och förväntansfull.

Jag har en bulldeg på jäsning i köket och på eftermiddagen ska jag ta med mig Edvin och åka in till stan för att möta Hans. Vi ska handla lite till helgen.
Äntligen är det Valborg, sen Maj och snart sommar o värme.

1 kommentar:

Okki sa...

Det är nog mycke förkylningar som går nu. Och så börjar det väl bli pollen säsong.
Duktig du är som bakar... kommer inte i håg när jag bakade bullar sist.Blir mest kladdkakor och annat lätt bakat.
Kram