onsdag 17 februari 2010

Vintersol....!

Finns det nåt vackrare..? Jo kanske sommarsol och blått hav..!

Dagen igår började så bra, jag kände mig riktigt glad. Sen kom huvudvärken och jag var däckad. Fy vad jag inte tycker om att ha så ont att man inte ens kan tänka. Jag hade en grå bubbla runt mig hela dagen. Verkar inte bli bättre idag för nu känner jag att den kommer tillbaka. Så här har det nu varit ett par dar och jag vill inte ha ont. Panodilen hjälper bara lite, undrar just om det är blodtrycket som spökar..?
Nåja så är det ibland.

Anton kom hem två gånger från skolan och sista gången gick han inte tillbaka alls. Det är verkligen någonting som inte är bra. Han säger att medicinen inte känns så bra, men jag vet inte. Ska iallafall ringa BUP för en tid.
Sen får vi väl se.

Idag var det tänkt att jag ska på återträff med stresshanterings gänget, men jag vet inte om jag orkar fara. Om huvudvärken ger med sig så far jag annars är det till att vara hemma.

Gosekramar till alla

Inga kommentarer: