tisdag 23 februari 2010

Måste kanske..!

Skriva lite idag också, även om jag inte kände mig så sugen på det. Har varit med Anton ett par timmar i skolan idag. Tyckte att det behövdes när jag såg hur han led av att gå iväg i morse. Idag har dom vikarie så han var extra orolig och nervös. Hon som var i klassen verkade vara jätte trevlig det lilla jag såg av henne innan jag tackade för mig. Det är så svårt att gå därifrån när han inte vill att jag ska gå. Man ser hur bedjande hans ögon ser ut och man vet att det är tungt för honom. Men samtidigt så måste han ju vara själv i skolan, jag kan inte vara där alltid med stöd och närhet. Även om jag skulle vilja ibland. Jag ser mycket på skolan som jag blir ledsen av och det är ganska jobbigt faktiskt.

Edvin fick komma till dagis redan vid 8.15, jag ringde och frågade. Som tack så hämtar jag honom tidigare.


Inga kommentarer: