måndag 1 februari 2010

Vinterland..!

Gud vad mycket snö det har kommit under helgen, det har formligen bara vräkt ner. Hans har skottat som en tok =) Helgen har gått snabbt som alltid. Pasi var hit i lördags. Edvin var överlycklig, vi åt god mat och sedan satt gubbarna vid datorn och pysslade. Jag tittade på Robinson finalen när Edvin lagt sig. Måste säga att det var absolut rätt vinnare, iallafall av dem som var kvar. Jag hade blivit så jäkla förbannad om någon i paktgänget hade vunnit. Hur F-n kan dom se sig som värdiga. Finns inget som är värdigt i att bete sig på det viset..
Nä bra kämpat Hasse =) =)

Igår bakade jag massa kakor till ungarnas födelsedagar. Höll på hela dagen, men det känns skönt att ha gjort bort en hel del nu. Idag ska jag baka banankaka och så nån annan dag tar jag tag i bullarna. Sen får det räcka... Tror jag.... =)

Hans satte upp sista räcket i trappen, han fick lite fart efter att Edvin drattat ner för trappen igår morse. Hua vad han grät, jag såg inte fallet, bara hörde det. Trodde först det var Hans som föll. Men nu gick det ju bra, lillgubben fick bara tre små blåmärken på ryggen.

Idag är Anton ledig från skolan så han sover ännu. Edvin sitter vid tvn och äter ett äpple. Jag ska hoppa in i duschen strax..

Inga kommentarer: