torsdag 7 maj 2009

Todiloooo..!

Dagarna knatar på och här är det upp och ner om vartannat som vanligt. Men det är vi ju vana vid. Trötta är vi dock, Hans och Jag. Känns som att vi aldrig blir pigga. Men och andra sidan är vi ju alltid omgivna av barn. Det är inte så ofta vi är helt ensamna. Man glömmer bort hur det känns och hur man är som person tycker jag. Ibland funderar jag på vart LINDA har tagit vägen.

Idag har jag dock varit med goa svärmor till Boden. Det var en trevlig stund, vi tittade på en massa fina barnkläder, jag önskar bara att jag var rik så jag kunde plocka åt mig allt jag ville. *L*
Barnen fick varsina plagg av både Vanja och mig. Dom är nöjda och glada.

Jag ropade in ett par skor åt Edvin på tradera, världens bästa köp. Jag blir lycklig bara jag ser dem. Ett par röda och vita gympadojjor. Jiiiihaaa...!

Annars då...? Tjaaa jag filosoferar på hur det är funtat i skallen på en del här i världen.

Ha det bra, nu ska lille vild i säng. Han är super trött.

Inga kommentarer: