onsdag 13 maj 2009

När hittar man hem...?

Ja när hittar man hem, sin egen plats, när faller alla pusselbitar på plats bara så där...! Det undrar jag. Jag vet inte om man gör det fullt ut, det ska vara med ett super enkelt liv då kanske. Vet inte om jag tror på det heller. Vissa är nog bara begåvade med att strida sig genom livet, att fundera på vad som är meningen med att allt oftast bara liksom halka fram på en fler korsnings väg utan att välja själv.
Men samtidigt kanske vi bara ska tacka och ta emot, vi kanske bara är unika på vårt eget lilla vis. Jag har träffa människor i livet som finns kvar och inte finns kvar. Jag tror att det är svårt för en del att sätta sig in i andras liv utan att riktigt förstå. Att bara skrapa på ytan räcker liksom inte så långt.

Vet ni, säkert finns det någonting som är menat bara för oss, för mig. Jag ska bara komma på vad det är.

Någon mening finns det med att jag är just jag. *L*




Inga kommentarer: