måndag 9 mars 2009

Vardag..!

Hans är på jobbet och Edvin på dagis. Anton är ledig idag för lärarna har planeringsdag.

Jag har sovit dåligt inatt, vet inte varför, har vaknat till flera gånger av att jag legat och sparkat med benen. *konstigt*
Alla var då sega på morgonen, det tog ett bra tag för Edvin att bli på glatt humör. Han längtade till gamla dagiset.

Igår när Micke kom med Anton få var jag på intersport, dom fick komma dit, där fick Anton välja sig en ny vårjacka, som vi köpte tillsammans åt honom. Det tyckte han om. Givetvis så valde han den pappa tyckte bäst om.En svart och blå 8848.. Men den var jättefin den med. Min favorit var en randig i blått.
Nu är det bara kvar allvädersbyxa och gymnastikskor + en mössa.

Till Edvin är det klart redan, fattas bara skor till honom.

Nu ska jag snart väcka upp Anton och så ska vi väl åka en sväng till stan kanske. Om vi ids..*L* Sen ska vi hämta Edvin på dagis.

Inga kommentarer: