fredag 27 mars 2009

Trött...!

Jag känner mig trött och skulle vilja krypa ner under täcket i soffan och titta på tv.

I dag har det varit ultraljud på Knölen i Antons knä. Få se vad dom säger att det är. Han trodde inte att det var någonting man måste åtgärda, utan att det troligtvis var att han slagit sig och fått en blödning som inte läkt ordentligt. Och att det blivit förkalkningar.

Efter det åkte vi till busstationen med Anton som skulle till Kalix, jag tror att vi alla håller på att få Edvins vidriga snuva. Jag har jätteont bakom näsan och i käken. Det som luktar snor i skallen på mig. Skitäckligt är det. Anton hostar lite och Hans låter lite småtäppt till och från.

Nu leker Edvin med pappa, det har han längtat efter hela dan. Han är som ett plåster på Hans.. *skrattar*

Inga kommentarer: