onsdag 11 mars 2009

GodMorgon..!

Bakade Ananaspaj igår och den blev ju god.. *L* Exakt som jag hade tänkt mig att den skulle smaka. Det var ett bra recept.
Bert och Vanja var här, gubbarna var på övervåningen och gjorde nästan helt färdigt vårt nya sovrum. *längtar*
Anton hade en kompis här en stund på eftermiddagen, sedan gjorde han läxan. Och så ville han sova i vårat rum, det fick han. Alla har sovit gott inatt tror jag. I eftermiddag ska vi fara på badhuset och bada, det längtar dom efter båda två.
Sen ska vi äta pizza. *L*

Edvin är ledig idag för vi ska till Logopeden 13.30. Så han får vara hemma tills dess, han gillar ju att vara ledig. Bäst att passa på så länge det går. Snart ska jag ut i stora vida världen av springvik. Vilket skitjobb. Ser inte fram emot det. Hoppas på att jag kommer in på skolan istället.

Nä nu ska jag mota iväg Anton till skolan, han är inte så sugen på det som vanligt..

Inga kommentarer: