måndag 30 mars 2009

Måndag i alla bemärkelser....!

Det märktes på Anton, han hade måndagshumör. Sur och vresig. Inte sugen på en ny skolvecka..*L*
Men han tog sig iväg med Hans iallafall.Han var tvungen att ta bilen för att kunna hämta Anton skidor och skridskor i skolan, annars kommer dom inte hem före sommaren. Sen skulle han hämta ut trumpeten på kulturskolan.

Idag mitt på dagen så åker han med jobbet till Stockholm på möte, kommer imorgon kväll.

Edvin är hemma han är fortfarande snorig och hostig. Men han hade gärna farit till dagis. Han är lite leds på att vara hemma. Vi får se hur snorig han är imorgon. Man vill ju gärna att ens barn är helt friska innan dom går tillbaka till dagis. Annars går ju alla smittor bara runt och runt.

Idag ska jag vara lat, jag ska ta med barnen till stan för att äta på Dagobert. Anton har velat det länge nu så jag passar på idag, så slipper jag middagsdisken också..*finurligt av mig*

Inga kommentarer: