fredag 27 september 2013

Bolltäcke och dummskallar..!

Ja men vad fan.. I morse hittade vi inte Edvins nya namnband då vi skulle märka hans nya gymnastikskor. Vi sökte och sökte överallt.. Fanns inte, fanns inte = finns inte.. Men ÅHHHH så störande, vi måste ha slängt hela kuvertet med alltihopa i. Bara för att jag ville ha dem i för att jag tyckte det var bättre.. Jaha ja då ligger dom i Gammelstads återvinnings kontainer TJOLAHOPP på oss liksom. FAAAN......!!!!!!

Bara beställa nya, som att vi inte har nog med utgifter.. *prutt*

Anton har varit i morse och provat både kedjetäcke och bolltäcke. Lite trött i ögonen blev han allt av att ligga i sängen medans han testade vilket han tyckte bäst om. Jag testade också dom olika sorterna. Min favorit i hemlighet var bolltäcket, det var liksom mera omhuldande och mysigt. Han velade lite hit och dit men valde till sist bolltäcket för han gillade att det var mysigt och lättare att röra sig under. 7 kilo väger det. Hoppas han kommer sova bättre nu, det behöver han.

Snart kommer lillskrutten hem och då har jag lovat att vi ska baka kanel  kakor. Få se om han är sugen på det då eller om han ändrat sig. Ikväll ska vi skjutsa Anton in till stan. Han ska på Basket med en kompis, en lärare på skolan har fixat det åt dom.TVÅ matcher ska dom se :) 
Han är skitnöjd och glad. Och vi med.....!!!

Ha en bra Fredag allihopa :)


Inga kommentarer: