onsdag 25 januari 2012

Trött men jobbet är gjort..!

Ja jag tog mig till jobbet idag :)  Men nog var det segt och ack så jobbigt där mitt under den stressigaste stunden. Ville nästan gråta en liten skvätt, men jag bet ihop och allt blev gjort. Saknar I..... som är sjuk i veckan. Vi jobbar så bra ihop, kompletterar varandra superbra. Roligt att se att det kan fungera så ibland, jag menar det är ju inte så roligt att bara se negativa sidor och bara positivt att få se dem goda även i ett jobb som kanske inte alltid är det roligaste. Jag är inte helt bra känner jag, men det tar sig tror jag nog. Mest bara hjärt hopp när jag stressar och lite matta knän efter ett tag. Bara lite vila och vatten så fixar det sig. 
Anton tog sig upp i morse och iväg med taxin själv eftersom jag går redan 05.30 till bussen. Hans är på resande fot i veckan och kommer först i morgon, så Edvin får sova hos farmor och farfar, Mys och gos saknas här hemma utan honom kan jag säga. Lillgubben.....! Tur han kommer i morgon han med.. Fast lite *mycket* skönt är det utan surr i öronen heeeela tiden. Han vill ju aldrig vara tyst denna lilla herre ;) ;)



1 kommentar:

hans sa...

Puss goa frugan, kommer hej imorgon...:)