lördag 14 januari 2012

Bak och fram..!




Ja fråga mig inte vad som hände här..! Jag höll evigt på att smälla av när jag hamnade nästan bak och fram i pulka backen förra helgen. Till och med Edvin vände :)  Jag som inte ens klarar av vanliga kullerbyttor ens ;(


Hur som helst så har vi en bra helg i helgen. Anton är hemma så hela familjen är komplett. Edvin sa i morse när han kom och ville mysa. -Jag älskar min riktiga familj :) Ja det gör han ju. *go ungen våran* men helst så skulle han vilja att alla bodde här. I julas när vi var hos mamma så sa han på kvällen  - Jag önskar att vi bodde nära alla våra vänner. Lilla gos han saknar att alla kommer och hälsar på oss. Han vill ha nära till allihopa, han vill umgås. Nu sover han och jag snart för jag är skit trött efter alla tidiga mornar under veckorna. Tur jag vet att grabbarna grus klarat sig bra uppe utan mig. Alltså Anton och Hans :)

Inga kommentarer: