lördag 16 april 2011

Lov, lov, LOV...!

Hehehe sa jag att det är LOV..!
Lyckliga barn och en lycklig pappa som är ledig hela nästa vecka. Anton åkte till pappa igår och kommer hem under nästa vecka, tisdag kanske. Några extra dagar där eftersom det är lov. Edvin är ute med pappsen och lägger om till sommardäck på bilen innan det är dags att ta en tur till farmor och farfar.
Somnade faktiskt tidigt igår, första gången på flera veckor som jag somnat snabbt och fått slippa må dåligt av att vrida och vända på sig i fler timmar. Dock vaknade jag en hel del gånger av att jag drömde mardrömmar, men det tar jag eftersom jag somnade snabbt om igen. Kors i taket.
Nä nu ska jag njuta av att det är lördag och att jag har min fina lilla familj. I dag ska vi se allt positivt.....!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det har blivit här inne! :)

Hoppas ni får en bra påsk.

Kramar om!

BoKstAvsMorsAn sa...

Hej. Kom precis in på din blogg. Känner igen mig i mycket det du skriver. Tänkte genast på en bok/häfte som jag läst o som har hjälpt mig många gånger. Finns att köpa på attentions hemsida. På hög tomgång genom livet - vår son har ADHD

Anonym sa...

Men så vårfint det var här idag, all snö har visst smält bort.
Ja du det där med sömnen ja...ingen rolig historia alls.
Hoppas att det blir en bra vecka och att du får sova gott//Kram Lena