tisdag 15 september 2009

Skorpor..!

Det måste jag ta och baka nån dag. Svärmor hade bakat från min receptbok och dom smakade jag nu ikväll när vi var dit.. Jättegoda.. Mums. Det kommer stå på agendan framöver. *L*
Vi plockade lite lingon också när vi var där, det luktar så gott kring skogen nu på hösten. Man känner alla dofter när man står med näsan i backen. *skrattar*
Edvin lilltrollet var så glad och lycklig. Vilken rolig dag idag sa han när vi åkte hem. Vilken rolig kväll.. *L*
Dom har varit på Grundet hela dagen med dagis idag, på utflykt, så han är så nöjd sååå.

Anton har läst sin engelska läxa och kompisen har gått hem för ett tag sedan. Nu myser han i sitt rum. eller vid datorn..*skrattar*

Jag är trött och vill gärna tro att jag ska få sova gott inatt och inte må dåligt alls. Lite oro har jag , men jag hoppas på det bästa. I morgon ska jag till läkaren..

Inga kommentarer: