tisdag 1 september 2009

Hmmmmmm....!

Huvudvärk som f-n hela långa dagen. Helt bedövande ont. Jobbigt och trist som bara den. Knastrar bara jag vrider på huvudet eller går för den delen. :(
Hans är hem och vänder. Umeå igår, kom hem idag och Stockholm i morgon till torsdag kväll. Känns som att vi inte hinner så mycket här hemmavid. Tur att han inte reser så här varje vecka..
Fast jag gör saker hela tiden, men det är mest städ och tvätt och sånt trist som man får göra hela tiden. Lite leds är jag för tillfället.
Tycker att efter en stund så är det prylar överallt igen. Grrrrr.

Nåja nu är dagen strax slut, imorgon hoppas jag på en dag utan huvudvärk.
Sen är det bara ca en vecka, lite mer innan jag får börja med akupunkturen, då hoppas jag på mirakel och att bli utan värk.

Inga kommentarer: