tisdag 15 september 2009

Oj...!

http://perezhilton.com/category/susan-boyle/

Kopiera klistra in och lyssna :) :) Jättebra. :) :)

Själv är jag mest glad över att jag fått vakna upp till en ny dag.
Har varit en jobbig natt inatt. Vaknade igår kväll av att det liksom brann i skinnet på hela kroppen. Jag hade svårt att hålla mig från att tuppa av helt. Tog mig i alla fall upp till Hans här nere och satt uppe en stund.Kändes som att jag skulle dö under natten och det gjorde mig vettskrämd.Som alltid. Men det är inte så kul när man känner att man försvinner längre och längre bort, som precis innan man svimmar.
Känns som att en vält har kört över mig idag. Jag är nästan helt säker på att jag håller på att bli sämre igen. Och det ÄR INTE KUL. Jag blir så förbannad på att det aldrig ska bli bra. Jag vill kunna göra samma saker som förr.
Nåja jag är väldigt glad att jag mår lite bättre nu idag även om jag är slut och lite ledsen. MEN glad att jag har snälla barn och att Anton mår bättre med medicinen han har nu.

Inga kommentarer: