måndag 24 augusti 2009

Skolan..!

Har startat igen,men lovet kändes kort tyckte Anton. Nåväl dags är det iallafall. Idag skulle dom sluta någong gång efter 13.00, så det ska väl passa honom rätt bra. han hatar långa skoldagar. Edvin har sovit hos farmor och farfar, kommer strax hem tror jag. I morgon är det dags för dagis, om han är pigg nog. Dom hostar och kraxar bägge barna nu.

Själv sitter jag här och har skallebang *bom BOOOM* Blähääää.
hoppas på att vi får lite slantar kvar efter räkningarna som är hemska denna månad. Plus att jag måste fundera ut hur i hela världen jag ska kunna lösa ut Antons glasögon. Men annars så är livet helt ok just nu.
Det tar sig på övervåningen. Anton och Edvin har fått så mysigt i sina rum.

Nä nu ska jag koka lite kaffe ifall svärmor har tid att ta en kopp.
Kan konstatera att mina svärföräldrar är toppen i alla lägen, så det så.

Inga kommentarer: