lördag 8 augusti 2009

Jaha..!

Här borde det uppdateras en hel del, jag vet...! Men jag tar mig bara inte för det, jag ska, jag ska , jag ska.. *L*

Vi hade det iallafall jättebra på semestern. Det var skönt att komma sig bort hemifrån ett par dar, men tröttsamt att åka så mycket bil. Nästa gång ska man stanna lite längre på varje ställe, så känns det inte så mycket det man sitter i bilen kanske..

Kolmården var lika bra som jag velat att det skulle vara, men vi missade att titta på pingvinerna, och dom ville jag så gärna se.
Delfin showen var toppen, den hade man gärna sett om igen. *L*
Sen hade vi det bra på alla vandrarhem också, även om det första inte alls var vad vi väntade oss. Det gjorde ont i magen nästan och man ville hem. Men det var så fint och bra att jag verkligen hade fel magkänsla. *L*

I Falun var det jättefint och det var ett mysigt hus Håkan och Mette köpt. Även om vi nu bara såg det från utsidan då ägarna inte hade tid just då vi kom. Men nu har iallafall Håkan och Mette flyttat in så nästa gång vi kommer vet vi ju att vi får se nåt fint.

Vi var verkligen trötta på att åka bil då vi kom hem, det var ljuvligt att bara få njuta i sitt eget hem. Och att tvätta allt som var fuktigt och unket.
Jopp det var en bra semester och ett fint minne blir det.
Edvin var super duktig och hängde med på allt utan att gnälla. Verkligen snäll..

Bilder kommer sen då jag hittat igen dom...*förbryllad*


Inga kommentarer: