torsdag 27 november 2008

Snart helg och julpyntande..*L*










Det börjar närma sig advent.. så mysigt. Vi hade tänkt byta gardiner idag och pynta lite, men det blir först ikväll när det är mörkt och mysigt ute..
I år tänker jag inte sätta fram så mycket saker, bara lite smått här och där. Eftersom jag var så dålig förra året så blir jag lite illamående när jag påminns om det. Ja låg mest bara i soffan och stirrade på alla fina julsaker och kunde ju inte njuta av dem alls. *trist*

Det känns i år kan jag säga,hela november har jag mått urdåligt på kvällarna, eller det har börjat redan på eftermiddagen att jag känt hur paniken tagit ett stadigt tag i mig och inte velat släppa. Man får verkligen anstränga sig till det yttersta för att hålla kvar vett o sans. Allra helst har jag gått och lagt mig. Men det är ju inte heller så muntert att alltid lägga sig tidigt.

Nåja så är det ibland, nu är det iallafall dags att sätta fram lite juliga saker och jag tycker att det ska bli kul.


Inga kommentarer: