torsdag 20 november 2008











Morgonstund har guld i mun..! Jo pyttsan. Jag väckte barnen 06.30 och förberedde dem för att duscha. Det gick jättebra med Edvin, han var klar snabbt, då ville han se tv en stund innan dagis. Anton satte sig på tvären och var sur, försökte med allt för att slippa. Skrek massor och var allmänt trist. Till sist klev han i duschen iallafall och då skulle det tjuras där med, hällde ut massa schampo och skulle inte tvätta sig. Efter många om och med så vart han klar iallafall. Men då ville han inte klä sig.......... *suck* När jag sedan fått båda klädda och redo för att gå så var vi jättesena. Då skulle Anton helt promt ha min cykel, jag sa nej för den får han inte ha sönder, det enda jag har som han inte sabbat. Nå då skulle han ju ingenstans. Då gick jag iväg med en hungrig Edvin till dagis, eller halvsprang för att vi var så jäkla sena. Jag trodde att Anton skulle komma efter, men det gjorde han inte alls. Jag fick vackert gå hem efter honom när jag varit med Edvin. Då fick jag gå med honom till slöjden, han var så sur.
Helt slut känner jag mig, men jag ska iväg till läkaren 10.30
Sen kl 14.00 till skolan på öppet hus. Och efter det 15.10 ska Anton till tandläkaren.
Denna dag har fullt schema vill jag lova..

Inga kommentarer: