fredag 4 oktober 2013

Muntergök???

Nä så muntert är det inte här idag, var upp med Hans och barnen på morgonen, la mig och vilade efteråt och klockan tio hade jag oerhört svårt att ta mig upp, hade jag inte pallrat mig upp i alla fall så hade jag legat ännu. Det känns som att någon har slagit mig med en gummilkubba i skallen och kroppen värker och vill ingenting. Frustrerande är bara förnamnet. Så trist att det ska vara så här. Pigg vill jag vara.. NU NU NU!!!!!
Måste ta tag i barnens skolfoto beställningar idag också, för det börjar vara hög tid, har bara skjutit fram det hela tiden. Antons är ju enkelt, det är Edvins som blir svårare för han är så fin på alla bilderna. Dom knäpps i olika poser och med olika bakgrundsfärger. Nu är det bara välja och så får det vara bra med det :)

Men nu orkar mina ögon inte sitta vid datorn mer, alla bokstäver hoppar hit och dit. Så nu stänger jag av brumm burken Hej svejs..!

Inga kommentarer: