torsdag 3 oktober 2013

Tre dagar..!

Ja tre dagar jobbade jag och redan på tisdagen kände jag att kroppen inte ville. Mådde så knasigt och det brände liksom i skinnet över hela kroppen. Läkar besök igår. Svullen vid femte kotan och fortfarande kraftig inflamation hela vägen från nacken och ner. Var han än tog så pep jag för att det gjorde ont. Blir en röntgen på ryggen för att titta så det inte är nåt som hänt, så det inte missas någonting. En rejäl kortison kur, sjukskrivning och massa värktabletter.  

Så trist och jag förbannade mig själv som inte lyssnat på kroppens signaler förrän det var för sent. Fy skruttan vad man är dum.
VARFÖR kollade jag inte om jag var bra innan jag gick tillbaka till jobbet, men bara för att jag kunde röra mig bra (lite stel bara) så trodde jag att det var bättre.. Men det var det ju inte alls det, långt ifrån bra tydligen.

Jajja livet går vidare och jag har ju i alla fall fått världens finaste lilla systerson i dagarna och det är ju sååååå gosigt :)
Bara han får åka hem från BB och man får snosa på honom..

Inga kommentarer: