torsdag 6 oktober 2011

Snabb i starten..!

Snudd på rekord i dag, när gossarna farit iväg med taxin så klädde jag mig raskt och gick ut på en promenad. Så skönt att ta sig iväg före frukost och dusch, jag kan annars slira väldigt på att ta mig ut. Snart ska jag stoppa i mig mera mat och sedan till stan en stund innan jag går på ett möte kl 14. I morgon är det fredag igen, visst var det nyss det? Dagarna går i ett i ett i ett. Här hemma lunkar det på i ovanligt bra takt. Skolbytet gjorde Anton glad och nöjd. Kommer väl smågrodor och annat då och då men man tycker ändå att det är lugnt efter allt kaos som varit. Lite loj är jag nog just nu ändå, jag låter en del passera och jag bara stänger för. Man gör en del för att få ha lugn och ro. Men dock så släpper man inte i det stora hela för då skulle det bli galet. Men som sagt, efter år av visdom så njuter jag lite av att det är som det är just nu, vet väl hur snabbt det kan vända. Tänk ändå vad jag är glad att jag skrivit ner så mycket, tråkig vardag kanske, men en dag kommer det vara väldigt fint att läsa, plus att Anton alltid kan se hur JAG/VI tyckt och tänkt om saker och ting.

Inga kommentarer: