måndag 3 oktober 2011

Humöret....!

Är absolut inte på topp idag, inte alls kul när det svänger från :) till :(
Nästan så man är förbannad rakt av. Kan kanske bero på att jag legat vaken första halvan av natten, herregud det har känts som att en berg och dal bana kört runt runt i kroppen i timmar utan att stanna. Kan inte beskriva det på ett annat sätt, är nog nåt man måste uppleva för att kunna förstå känslan. Alla tanka i total oordning och hjärnan kunde inte sortera dem så jag höll på att bli tokig kändes det som där ett tag. Ja det finns inga lätta eller rätta svar i mitt liv, men det är ett bra liv. På många sätt har man tur i alla fall :) 
Allt som man lär sig när man går igenom det, bara synd att man är så full proppad nu att det är svårt att ta in saker, eller jag tror absolut att jag tar in saker och lär mig, det är bara det att det är så fullt över allt att det läggs på *fel plats* Och jag hittar det inte och då kommer oduglighets boven och retas. Otroligt irriterande och frustrerande. På nätterna springer jag alltid i mina drömmar, men jag kommer ingenstans, står still fast jag springer allt jag orkar. Måste ta tag med händerna och dra mig fram. Skit äcklig känsla.


Inga kommentarer: