söndag 25 juli 2010

Lördag 24/7


Wiiihooooo, jag fick ett frieri i för tidig födelsedags present.
Nästa sommar blir det FEST................!!!
















Kalas i sommar solen, kan det bli bättre..? Vilken perfekt dag det blev igår, bästa dagen på länge.
Anton kom till och med hem under dagen från sin pappa, när det finns tårta då vill han hem.. *L*
Bästa bästa bästa sommar dagen på länge, ja jag blir glad när solen lyser över vårt hus *L*
Massor med fin fina presenter. Pengar som jag ville, en brödburk som jag önskat mig, ett halsband, snö of Sweden. Ljuslyktor av (barnen) *L* Och så ett par snygga *not* solisar av Hans. Gula hjärtformade *skrattar* Hehehe men det var bara en liten plojsak. Jag får nämligen en synundersökning och nya glasögon ocks
å. Tjohooo.
Och så kom ju då blomsterbudet med sååå fina blommor, och så den lilla (stora) frågan på kortet,, som jag inte vågade läsa högt.. Skrattar..!





1 kommentar:

Hans sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.