lördag 6 december 2008

Tyst..!



Tyst och tomt i huset, inga såna här gotroll hemma. Men det är faktiskt rätt trevligt också. Vi sitter just nu vid varsin dator..*skrattar* Gubben sitter och fixar nåt med Pasi, kanske dom spelar.. Jag hade tänkt se Mamma Mia filmen men DVD,n krånglade så jag ides inte vänta. Satte mig en stund här och filosoferar
Jag har varit LÅG idag, inte särskillt pigg och sprallig, nåja sprallig är jag väl aldrig nu för tiden. Mera som en sengångare. Tyst och allt går sakta. Skallen vill inte samma saker som kroppen och vise versa. Inte så muntert alltid. Skulle vara så trevligt att få må bra igen och kunna hitta på roligheter utan att bli dålig. Men jag lever i min bubbla och funderar över allt och ingenting.
Men för den som undrar så gör jag allt jag kan för att må bra igen, jag kan bara inte göra mer än kroppen vill låta mig göra. Även om jag viiiiiill.
Att man har funderat över vad folk riktigt menar när dom pratar om livskriser, det ska jag erkänna. Jag kan säga som så iallafall att det är inget man önskar för någon.
Hjärtevännen fixade Sonja Alldens CD åt mig och den är så BRA....! Det är toppen.. Love you...!

Inga kommentarer: