måndag 22 december 2008

Liten fyllegris...!


Jaha nu har jag just satt mig stilla, det blev visst lite för mycket av det goda för Hans igårkväll...*L* Han ligger utslagen i sängen...! Men fnissa fick man när man hörde honom surra. Kul hade dom flesta tror jag. Edvin älskade att vara med gubbarna o festa. Var i sitt esse hela tiden. Jag var in till stan och hämtade Anton på kvällen, svinkallt var det ute. 15- Brrrrrr.. Nu imorse har jag plockat undan allt skräp och alla flaskor,diskat dammsugit och skurat. En riktig storstädning. Bläääääääää.
Nog hade jag gärna gjort bort allt vi har kvar till julen, massor av klappar kvar att köpa och slå in. Handla mat till det ekande kylskåpet. Men men det går ju inte idag. Jag hoppas iallafall han orkar pallra sig upp innan jag ska till Kuratorn.


Nu ser Edvin Grinchen-julen är stulen.. Han sitter och fnissar som en tok.




Anton sitter som vanligt vid datorn och spelar, ville inte se tv med lillebror.

Inga kommentarer: