torsdag 14 juni 2012

Gnäll, gnäll..!

En massa prutt, leds på allt och inget och känner mig som världens skrutt och sopa. Fet, ful, otrevlig och sämst. Det är jag det. Ja eller inte, det bara känns så just nu. Jävla skit helt enkelt. Nåja det blåser snart nya vindar *hoppas jag* Karaktären är som bortblåst sedan länge. Mat och godis är gott :) Så trist bara att bildäcket hoppar upp runt midjan och röven. Och exakt just som jag skrev det kom maken med en choklad kula som han la mitt på tangent bordet. Ståndaktig..! jag? Joho då, synd bara att jag redan ätit en pigall. *nöff nöff på er*
Trist dag på jobbet idag, en sån där dag då man bara funderar hur jäkla lång en timme kan vara, kändes som en hel evighet. Men solen skiner och man borde vara på topp va..? *Bah det testar vi imorgon va*

Inga kommentarer: