fredag 20 november 2009

Glada grodan..!

Ja alltså Edvin ser på tv-glada grodans gäng. :) Och glad är han för pappa har kommit hem från Stockholm, blev sur när han var tvungen att åka till jobbet i morse. Men vi ska mötas på stan sen för jag ska inhandla en liten present till någon :)
Efter det ska vi handla lite mat till det snart ekande kylskåpet. Och glöggtillbehör så vi kan prova nya glöggen Hans hade med sig hem igår. Mandarin 09.

Dagarna går och ideer kommer och far. Mycket tankar och funderingar, viktiga saker kan inte förhastas :) :) :)

Anton verkar gilla skolan bättre nu, i några veckors tid så går han dit utan att sura och gnälla, det är riktigt kul att se att stegen är lätta. Vissa saker tror jag dock att dom måste ändra på, men men vi får se.

Jag har ont i kroppen, vet inte vad det är men höfterna värker så jag håller på att bli tokig. Kunde knappt somna igår. :(

Nä nu ska jag koka gröt till Edvin och mig, för nu är glada grodans gäng slut.. *skrattar*

Inga kommentarer: