söndag 19 april 2009

Ett tu tre...!

Nu är vardagen snart igång igen, har varit skönt med Påsklov. Anton har kommit hem idag och är på rätt gott humör. Han tycker om att vara med sin pappa.
Hade med sig sin cykel, som han fick tidigare av Micke. Han LOVADE att vara rädd om den... *L* Vi får väl se..
Jag undrar jag. Sådan far, sådan son. Det säger väl mycket. *skrattar*
Edvin är lycklig när storebror är hemma, det händer ju annat i hans rum då. Musik och spel mm. Spännande storkille saker.

Idag har vi varit till Överkalix till Hannah som fyller 5 år. Hon hade så fint städat i sitt rum och hon städade hela tiden vi var där. Plockade undan och donade. *goungen*
Juveler blev det dagen till ära. Och Feevingar. *gröna* Med grönt spray till håret.
-Jag får inte ha sånt där, mitt hår går inte att kamma då. Men jag kan ha det iallafall sa hon..*skrattar*

God smörgås tårta och tårta, bara slank ner i rask fart. Magen pyste ut som ett vulkanutbrott, nu ser jag verkligen ut som att jag svalt en badboll.
Men gott var det.

När vi skulle åka så blev jag dålig i bilen,hjärtat skenade och hoppade och jag ville bata spy. Det var så äckligt. Trodde jag skulle tuppa av där ett tag, men det lättade lite. Vi for en tur till GKs och jag hant hitta lite tyg jag ville ha, orkade inte titta så noga, var alldelens kallsvettig.

Vi hämtade Anton i Töre sen och så for vi hem. Alla har donat och pysslat med sitt, jag vek vårat tvättberg och så satte vi in det i gareroberna.
Nu slöar jag här ett tag innan jag ska lägga mig och läsa en stund.

Inga kommentarer: